Ads 468x60px

22 Eylül 2014 Pazartesi

Ticaretin Kalbi Forexin Kullanıcı Günlükleri

Merhaba benim adım Ahmet Gültek. 1987 doğumlu bir Forex kullanıcısıyım. Burada 1 yılı aşkın süredir ticaret yapıyorum. Burayı bana ticarete atılacağımı duyan bazı blog sayfalarında edindiğim yabancı arkadaşlarım önerdi. Burada bana 10bin TL lik bir yatırım ile büyük paralar kazanabileceğimi söyledi. Ondan bu konu hakkında daha fazla bilgi aldım ve bana anlattıkları karşısında çok şaşırdım. Ona bu tür bir siteden haberimiz olmadığımı ve hatta çevremdeki insanlardan da bu konu ile alakalı konuştuklarını duymadığımı söyledim. Oda bana çok şaşırmıştı.
Çünkü forex yıllardır faal olan bir şirketti ve dünyanın her noktasında adını duyurmuştu. Ancak ülkemizde bunu daha yeni duyuyordum. Bunun nedeni çevremdeki insanların bu konularda bilgi sahibi olmamaları olabilirdi. Ona bu konu hakkında sorular sordukça bana daha fazla bilgi veriyordu ve ben daha da fazla öğreniyordum. Artık bu işe başlayabilirim diyordum kendime. Bu işe konuldum ve başlangıçta yabancı arkadaşım Tim ile birlikte ortak olduk ve piyasaya bende girmiş oldum. Burada ilk olarak sabırlı olmanın yararlı olacağını söyledi bana. Ondan sonra burada paramızı yeterince vakit geçtikten sonra yani tecrübe sahibi olduktan sonra kullanacağımızı söyledi.
 Yaklaşık 4 ay sonra gece gündüz gündemi takip etmiş ve piyasayı artık avucumun içi gibi biliyordum. Burada ileriye dönük tahminleri çok başarılı bir şekilde yapabiliyordum. Arkadaşım Tim ile birlikte yapmış olduğumuz doğru yatırımlar sayesinde yaklaşık $250bin kazanç elde ettik.
 Bu kazançla birlikte artık ikimizde kendimizin tek başına ilerleyeceğini ancak birbirimize destek olacağımız konusunda anlaştık ve artık tek başımıza çalışmalarımıza devam ettik. Eğer ileride de önümüze birbirimizi tekrar bir araya getirecek çalışma olursa bunu yapacağımıza söz vermiştik. Bu süreçte ikimizin de önüne iyi fırsatlar çıkmıştı. Bunlardan bazılarını değerlendirme şansımız olmuştu. Artık bizde piyasada itibar edilen insanlar olduk. 2013 yılının son ayında Norveç de bulunan bir balıkçı firmasını takibe almıştık. Bu firma Norveç’in en büyük balık ihracatı yapan firmasıydı. Bu firma 3 ortaktan oluşmaktaydı. Bu üç ortak birbirleriyle çok iyi anlaşmışlardı ve bunlarda balık sektöründe en büyüklerin arasına isimlerini yazmışlardı. Bu üç ortağım bir tanesi ölünce mirası yakınlarına kalmıştı ve onlarda bu sektörden anlamadıkları için firmada bulunan hisselerini diğer iki ortağa satmışlardır. Bu iki ortak eşit alınan bu hisselerin hepsini ikisi de tek başlarına almak istediler ancak bu mümkün olmayınca aralarında çıkan kavgadan dolayı firmayı satmaya karar verirler. Şuanda firmalarını satmaya karar vermişlerdi.
Bizde bu firmayı Tim ile birlikte almayı düşünüyorduk. Firmanın toplam satış fiyatı tam $1.2milyon olduğu açıklandı. Bu zaman kadar Tim iyi paralar kazanmıştı ve bende onun altında değil belki de ondan daha fazla para kazanmıştım. Artık riski olmayan bir iş yönetmek istiyordum. Bu fırsatta tam bana göre uygun olan şeydi. Tim ile konuştuğumda oda bu işin olacağını söyledi ve beraber bu firmayı satın aldık. Artık Norveç’te bir balık firması yönetiyorduk ve çok şanslıydık ki yine bir araya gelmiştik. Sanırım bu bizim kaderimizdi. Buradan Forex kullanacak insanlara sesleniyorum onlara bu işi yapmalarını tavsiye ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder